[LUGOS-ORG] RH 7.2

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Wed Oct 24 13:28:39 CEST 2001

On Tuesday 23 October 2001 18:16, Blaz Podrzaj wrote:

> V glavnem ce so majice zasustrane, potem blagajnik ne bo dal denarja za
> njihovo placilo :)

V blagajni ni dovolj denarja za majice...  V blagajni...

> Torej tudi jaz zelim videti tale opis napak ter predracun za eno majico,
> vse majice, koliko popusta smo dobili (ce smo ga sploh) za vse skupaj,
> potem bomo pa urgirali.

Nekaj majic je ze bilo prodanih, nekaj pa jih je ze 'rezerviranih'.
Predracuna ni bilo, bil je ustni dogovor s podjetjem. Kot sem ze povedal,
zadeva je bila urejena tako na hitro, ker ni bilo nobene druge ponudbe za
izdelavo majic (ker se pac nihce ni pozanimal). Dvomim, da bi lahko te majice
drugace dobili pravocasno.

> Ne, majice se ne bodo krile iz prodanih CD-jev! Iz prodanih CD-jev se bo
> krila nabava novih, praznih!

Nakup majic je investicija, ki je ze po definiciji taka, da mora pokrit samo
sebe. Ponavadi pa tega ne naredi, ker se precej majic razdeli in ne proda,
ker so tukaj sponzorji, novinarji, etc, etc...