[LUGOS-ORG] RH 7.2

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Wed Oct 24 00:16:04 CEST 2001

Ziv!

On Tue, 23 Oct 2001 bostjan at japet.si wrote:

> Mikka, ali lahko pripraviš podroben opis napak in ga daš Davidu, potem naj
> se pa El' Prezidente odloči kako in kaj bo ukrepal. :-)

V glavnem ce so majice zasustrane, potem blagajnik ne bo dal denarja za
njihovo placilo :)

Torej tudi jaz zelim videti tale opis napak ter predracun za eno majico,
vse majice, koliko popusta smo dobili (ce smo ga sploh) za vse skupaj,
potem bomo pa urgirali.

> Jaz srčno upam, da ne!

Ne, majice se ne bodo krile iz prodanih CD-jev! Iz prodanih CD-jev se bo
krila nabava novih, praznih!

lp,B