[LUGOS-ORG] Vabila za INFOS'01

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Thu Oct 11 19:38:40 CEST 2001

Ziv!

On Thu, 11 Oct 2001, Andra` Tori wrote:

> A bi lahko proim nekdo mi poslal .ps ki ga je treba stiskat v 1400
> izvodih?

Najbolje bo ce se vzame tisti tekst za KDE tiskovko (v skrajsani obliki),
doda se info o ostalih predavanjih in to je to. Po moje bi bil tudi
Romanov page "LUGOS na Infosu 2001" nekako za predlogo.

Naj nekdo to prosim priredi in poslej Andrazu.

> priblizno 800 nalepk imam, vec bo pa treba kupit

Kar se tice nalepk sem jih jaz ze nekaj naprintal, nekaj jih bo se
Janezic, ostanejo samo se za LUGOS clane - te baze pa jaz nimam.

lp,B