infos: Linux v Delu

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Thu Oct 11 16:05:45 CEST 2001

Hoj,

Select Technology pripravlja na infosu v 25.10. ob 10h dopoldne predavanje
o implementaciji na Linuxu osnovanega okolja v Delu, vse od ideje do
realizacije, od priprave linux klientov do mreznih aplikacij. Vmes bo
seveda tudi omemba poslovenjenega namizja KDE, pa bi si zeleli, da bi
nekdo iz slovenizacijske ekipe spregovoril nekaj besed na to temo. Mogoce
kdo, ki bo ze na vasem predavanju o KDEju.
Seveda lahko tudi kdo od nas spregovori nekaj besed na vasem predavanju,
ce zelite.

Se opravicujem, ce je tole malce ad-hoc, ampak tudi jaz sem za to izvedel
sele pred 10imi minutami :)

--

Jure Pecar