[ LUGOS-ORG ] clanarin

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue May 15 15:32:21 CEST 2001

Na 15 May 2001 14:12:09 +0200, je Metod Kozelj zapisal:
> Howdy!
>
> Aja, pozabil sem zapisati, da bi seveda trenutni sistem (rocno
> izpolnjevanje prijavnic na papir, posiljanje na drustvo, potrjevanje na
> UO, vtipkavanje vseh podatkov v bazo) moral se naprej
> delovati kot doslej. Sem proti temu, da bi bilo izpolnjevanje web forma
> obvezno.

oh, ce je tako, potem se pa vec ali manj razumeva :)

stvar sem razumel, kot da je web form edini nacin... ce ni, potem ga
lahko zaradi mene tudi kdo implementira, samo zdi se mi da se vlozen cas
v nekaj letih ne bo povrnil  v obliki prihranmjenega casa...

Lep Pozdrav
Andraz Tori