[ LUGOS-ORG ] clanarina

Roman Maurer roman.maurer at amis.net
Mon May 14 22:38:47 CEST 2001

Andraž Tori piše:

> Bi res rad slišal Romana da pove o stvari kaj...
>
> Vpisat 100 članov mislm da mora vzet okoli ene ure dela, kar res
> ni neki blazno velik... je pa res da je dolgočasno...

Se strinjam.  Svoj čas sem vnesel 100+ prijavnic z nekega Infosa ('99?),
pa je kar šlo - vsak večer deset.  Prijavnico pač lahko prepišemo
v katerokoli elektronsko obliko, potem pa jo razčlenimo in naredimo SQL.
Tudi z Mihatom počneva tako - on prepiše v obliko, ločeno z vejicami,
potem pa poženem mali skript in rezultat podtaknem bazi.

MMG, ne strinjam pa se s tem, da bi klicali ljudi domov po telefonih
in jih morili, kam so se preselili.  Ker so se telefonske številke
v Sloveniji lani spremenile, so stari podatki tako ali tako za v koš.

Lahko pa objavimo v si.org.lugos in www.lugos.si, da nekateri podatki
niso popolni in da naj jih dopolnijo, če želijo uživati razne popuste.

David Klasinc piše:

> Ce se komu zdi, da je #lugos na IRCNetu zato dovolj, potem je
> infrastruktura ze postavljena, ce ne bi bilo potrebno vsaj nek ircd
> postavit na nek streznik.

PMSM virtualni sestanek ne more nadomestiti sestanka v živo.  Morda
pa je to res lahko dopolnilo in debata med dvema "pravima" sestankoma.

Metod Koželj piše:

> To pa po 9. clenu statuta (objavljenega na web strani) ne bo slo. O
> sprejemu novih clanov namrec sklepa UO (kaksnega lahko naceloma tudi
> zavrne). Torej mora biti novi clan v bazo dodan sele po sklepu UO o
> sprejemu v clanstvo.

Tega do zdaj nismo počeli, se pa strinjam, da bi morali.  Dva člana UO
(Miha in jaz) sta imela - če se tako izrazim - prste vmes pri
nestatutarnem vnašanju članov v bazo.  V končni fazi sem pravzaprav
MySQL pognal jaz.  :-(

Zato bi UO prosil, da čimprej potrdi trenutno stanje v bazi.
Po potrebi lahko za zadnje leto povemo tudi, kdaj je bil kdo dodan
oz. črtan.
--
	Pozdrav,
	  Roman