[ LUGOS-ORG ] Davida za predsednika!

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue May 15 00:52:34 CEST 2001

Na 14 May 2001 22:10:43 +0200, je Roman Maurer zapisal:
> Zdravo!
>
> Trenutno najaktualnejše točke - volitve predsednika - smo se na
> zadnjem sestanku UO le dotaknili.  Moj osebni širši predlog ljudi,
> ki se mi zdijo primerni za to mesto, je:
>
>  - Damir Horvat
>  - David Klasinc aka BigWhale
>  - Jure Koren aka Idiot

mislim, da bi vsak od teh bil sposoben vzorno opravljati funkcijo
predsednika... vsak ima zelo svoje specificne kvalitete...

za tiste, ki niste prebrali zapisnika zadnje seje UO, so kandidature za
dolocena mesta ze oddali:
- Bo¹tjan Muller za podpredsednika dru¹tva
- Rok Pape¾ za predsednika disciplinske komisije
- Damir Horvat za nadomestnega èlana disciplinske komisije

seveda lahko za eno mesto kandidra vec ljudi ... :)

> Vsi trije so aktivni na vseh področjih delovanja društva in zdi
> se mi, da so vsi trije sprejemljivi za vse člane in da bi znali
> spet poenotiti društvo.

aha, ceprav tisto o poenotenju je bolj tako... dvomim.
Tudi, ce vsak ko zamorc dela na svoji mali plantazi bomo zihr nekam
prilezel...

> Da rečem bobu bob, bom še čisto iskren (upam, da ne žaljiv):
> kandidata, ki se mi v tem trenutku ne zdita tako primerna, a se njuni
> imeni tudi pojavljata, sta zame:
>
>  - Andraž Tori aka MinMax
>  - Gašper Fele Žorž aka Polž

o gasperjevi ne bi zgubljal besed,
moja pa ni bila niti slucajno v igri, da razcistimo zadeve, ne vem od
kje ti kaksna drugacna ideja...

> Kljub izkazanim dobrim nameram in veliki volji za delo, jima
> PMSM manjkata posluh za sogovornika oz. zmožnost umirjenega nastopa
> v javnosti, ki ju najdemo pri prvih treh kandidatih.  Lastnosti,
> ki ju dober predsednik žal mora imeti.

ja z gasperjem ze dolgo snujeva velikopotezne nacrte o ustanovitvi ultra
radikalne teroristicne frakcije... Osama Bin Laden je ze izrazil
podporo... manjka nama le se sveti Stallmanov blagoslov v obliki izjave,
da je najin mali jihad kompatibilen z GPL in krizarski pohod za pravo
vero se lahko pricne... kdor ni z je proti in kdor proti je, po njem
sekla bridka bodo jekla in kri mu bo krvava tekla...

:)

> Izmed zgoraj omenjene trojice ima David že vodstvene izkušnje
> v društvu - bil je podpredsednik - torej bi znal prebroditi
> trenutno krizo.  Kolikor vem, imajo tudi (sedanji in bivši)
> člani društva o njem pozitivno mnenje.
>
> David, iskreno upam, da boš kandidaturo sprejel.

david, "reci da si za, da bos z nami sla" . ... ;)
ce je david pripravljem povzpeti se na krmilo potem bi bilo vse skupaj
frudi...

glede na to da se seli v kranj se bo s tem naredilo se nekaj malega za
decentralizacijo dogajanja.. (bomo mel kak sestanek tudi v kranju.. :)

Lep Pozdrav
Andraz Tori