Davida za predsednika!

Roman Maurer roman.maurer at amis.net
Mon May 14 22:10:43 CEST 2001

Zdravo!

Trenutno najaktualnejše točke - volitve predsednika - smo se na
zadnjem sestanku UO le dotaknili.  Moj osebni širši predlog ljudi,
ki se mi zdijo primerni za to mesto, je:

 - Damir Horvat
 - David Klasinc aka BigWhale
 - Jure Koren aka Idiot

Vsi trije so aktivni na vseh področjih delovanja društva in zdi
se mi, da so vsi trije sprejemljivi za vse člane in da bi znali
spet poenotiti društvo.

Da rečem bobu bob, bom še čisto iskren (upam, da ne žaljiv):
kandidata, ki se mi v tem trenutku ne zdita tako primerna, a se njuni
imeni tudi pojavljata, sta zame:

 - Andraž Tori aka MinMax
 - Gašper Fele Žorž aka Polž

Kljub izkazanim dobrim nameram in veliki volji za delo, jima
PMSM manjkata posluh za sogovornika oz. zmožnost umirjenega nastopa
v javnosti, ki ju najdemo pri prvih treh kandidatih.  Lastnosti,
ki ju dober predsednik žal mora imeti.

Izmed zgoraj omenjene trojice ima David že vodstvene izkušnje
v društvu - bil je podpredsednik - torej bi znal prebroditi
trenutno krizo.  Kolikor vem, imajo tudi (sedanji in bivši)
člani društva o njem pozitivno mnenje.

David, iskreno upam, da boš kandidaturo sprejel.
--
	Pozdrav,
	  Roman