[ LUGOS-ORG ] clanarina

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon May 14 20:12:59 CEST 2001

Na 14 May 2001 20:10:44 +0200, je David Klasinc zapisal:

> No ja, s katerimkoli orodjem bos vnasal prijavnice, ko jih bos imel en kup,
> bos videl, da ne gre zadeva tako hitro. :) Sicer je pa Mikka tudi vnasal
> prijavnice...

ma saj dela je vedno 'preveč'...
mal kreativnosti pa rata vnašanje prijavnic prava meditacija :)

> Ce se komu zdi, da je #lugos na IRCNetu zato dovolj, potem je infrastruktura
> ze postavljena, ce ne bi bilo potrebno vsaj nek ircd postavit na nek
> streznik.

no ja, v bistvu bi morali postaviti pravila, pa tudi v drug bolj
konkreten kanal bi se morali preselit... ampak ja, to je verjetno ena od
stvari, ki se jih res da hitro naredit ... to bi lahko uvedel novi
predsednik :)

> Nene, ne gre se za to, kaj je balast in kaj ni. Ampak tisti, ki se ne bo
> VSAJ malo potrudil zato, da se bo vclanil v drustvo, si najbrz ne zasluzi
> biti clan.

Vsaj malo je prav. ampak predvsem res, jaz se nikoli nikoli nebi spomnil
da se moram še kje včlaniti. ljudje delajo te stvari do&forget.. lahko
pa so potem prijetno presenečeni ko dobijo vabilo na Life in resnično
pridejo ...

> Je pa res vprasanje, kaj je bolje. Saj ljudi lahko tudi drugace osvescamo.
> Najbolje bi pa bilo oglasevati tako, da bi nasi clani napisali cimvec
> clankov o Linuxu in bi se te clanki objavljali v nasih
> revijah/casopisih/tabloidih!?! ;) etc etc...

najbolje je delat na vseh frontah...
nikoli ne veš kdaj MS namerava kupiti masovne medije, da prikroji
splošni pogled na svet svojim željam... oh wait... it already does that,
Å¡pekuliram ampak... :)

sicer maš pa prov, participacija v medijih je tudi stvar, ki jo lugos lahko
veliko dela...
da smo na konju oz. hypeu bomo pa vedl, ko bodo pisal o Linuxu brez, da bi mi to iniciral ...

> Tudi jaz sem clane vpisoval, tako da vem o cem govorim. :) Zdi se mi, da bi
> bilo treba tistega, ki bo to pocel maximalno rabremeniti, je pa res, da ce
> ta, ki to sedaj pocne nima pripomb, potem pa tudi dobro... :)

roman je rekel da bo zvečer povedal kako je s tem:)

Lep Pozdrav
Andraž Tori