[ LUGOS-ORG ] clanarina

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Mon May 14 20:10:44 CEST 2001

On Mon, May 14, 2001 at 03:14:32PM +0200, Andraz Tori wrote:

> dobro samo to je problem orodij...
> Raje pofixajmo orodja kot da zakompliciramo procese, zato jih pa mamo
> (orodja namrec, da lajsajo procese)

No ja, s katerimkoli orodjem bos vnasal prijavnice, ko jih bos imel en kup,
bos videl, da ne gre zadeva tako hitro. :) Sicer je pa Mikka tudi vnasal
prijavnice...

> saj smo nekaj ze govorili o virtualizaciji tistih ne-delavnih
> sestankov... upam da bo kaj iz tega

Ce se komu zdi, da je #lugos na IRCNetu zato dovolj, potem je infrastruktura
ze postavljena, ce ne bi bilo potrebno vsaj nek ircd postavit na nek
streznik.

> Ce je to balast potem nehajmo sploh sprejemat nove clane, samo en izmed
> 50ih potemtakem ni balast... ze mogoce da je to balast, je pa po dobri
> strani tudi dobro, ker ljudi lahko bolj osvescamo...

Nene, ne gre se za to, kaj je balast in kaj ni. Ampak tisti, ki se ne bo
VSAJ malo potrudil zato, da se bo vclanil v drustvo, si najbrz ne zasluzi
biti clan.

Je pa res vprasanje, kaj je bolje. Saj ljudi lahko tudi drugace osvescamo.
Najbolje bi pa bilo oglasevati tako, da bi nasi clani napisali cimvec
clankov o Linuxu in bi se te clanki objavljali v nasih
revijah/casopisih/tabloidih!?! ;) etc etc...

> V kolikor je to tako zelo velik problem lahko jaz zacnem clane vpisovati
> (sicer nimam pretirane zelje po tem)... ampak to zaenkrat pocne Roman in
> se vedno cakam da bo Roman kaj povedal o tem. Mislim da je najbolj
> kompetenten kar se tega tice...

Tudi jaz sem clane vpisoval, tako da vem o cem govorim. :) Zdi se mi, da bi
bilo treba tistega, ki bo to pocel maximalno rabremeniti, je pa res, da ce
ta, ki to sedaj pocne nima pripomb, potem pa tudi dobro... :)