[ LUGOS-ORG ] clanarina

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon May 14 13:22:27 CEST 2001

Na 14 May 2001 11:41:24 +0200, je David Klasinc zapisal:

> Ce se ne motim, do sedaj UO ni nobenega novega clana potrdil UO... :)

> O tej ideji se je ze razpravljalo ampak ker ni bilo nobenega programa, ki bi
> delal z bazo, to ni bilo nikoli izvedeno.

čisto tako, ne delajmo problemov če nismo prepričani da res obstajajo.
Kar se tiče količine dela, je najbolje če Roman pove.
Roman torej :je preveč dela? kaj meniš kaj je najbolj kritično, kako bi
se dalo proces po tvojih izkušnjah izboljšati?

to je pa tud res :)

Lep Pozdrav
Andraž Tori