[ LUGOS-ORG ] clanarina

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon May 14 13:08:01 CEST 2001

Na 14 May 2001 07:03:31 +0200, je Metod Kozelj zapisal:
> Howdy!

> To pa po 9. clenu statuta (objavljenega na web strani) ne bo slo. O
> sprejemu novih clanov namrec sklepa UO (kaksnega lahko naceloma tudi
> zavrne). Torej mora biti novi clan v bazo dodan sele po sklepu UO o
> sprejemu v clanstvo.

da.
Lahko pa UO sprejme ustrzen sklep, ki govori nekako tako, da če
prijavnica uztreza tem in tem pogojem nekdo avtomatično postane član,
nekoga pa pooblasti da ureja bazo

> <rant>
> A sem edini, ki zanje case bere statut?
> </rant>

ne, o tem smo na odbor list pred časom, še pred skupščino, ugotavljali
da ni najbolje urejeno

kot smo že razpravljali bo na 6. redni skupščini očitno na vrsti tudi
popravljanje statuta, tako da ... ima kdo predlog kako točno to stvar
urediti tako da bo jasna.
Morda bi moral v statutu pisat, da mora UO le določiti točne pogoje,
za veljavnost vpisnice, da bo lahko teklo vpisovanje brez vedno
vnovičnih sklepov UO...

torej, če smo že pri tem... konkretni popravek 9. člena...?

LEp Pozdrav
Andraž Tori