[ LUGOS-ORG ] Drog

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Sun May 13 12:44:52 CEST 2001

	Hojla!

On Fri, 11 May 2001, Borut Mrak wrote:
> Drog (pa ne 1 ampak 2) je na Moj.Net prinesel nekdo z Lugos-a (mislim da
> Stojan).

Kolikor mi je znano Stojan ni utegnil odmontirati antene. Sem mislil, da
ste prijatelji in bosta z Jernejem z veseljem naredila nekaj, česar on
žal ni utegnil (tudi Stojen je ogromno časa in truda vložil v LiFe8 -
hvala).

> Mi smo antene in ostalo opremo dostavili brez kakrsnihkoli drogov in smo
> pricakovali, da bomo take dobili tudi nazaj.

Saj "moj.net" ve, kaksne so možnosti LUGOSa, kar se tiče ljudi: naredimo,
kar lahko in kar utegnemo...

> Poleg tega smo bili vec kot
> 2 tedna neprostovoljno skladisce za opremo nekega drugega podjetja...

Moj.net je stalni sponzor LUGOS-a in se mi zdi, da skladiščenje droga
ne pomeni prevelike usluge. Ali pričakujem preveč?

Kot člana mržne ekipe, ki je naredil veliko za LiFe8, te prosim, da
odmontiras antene z drogov (ne vem, koliko jih je). Hvala.

> Saj ni problema, antene lahko brez tezav odmontiram jaz, vendar bi prosil za
> nekoliko drugacen ton, ko se pise o sponzorju, ki nekako NI kriv za nastalo
> situacijo. Zgornji dve vrstici zvenita kot da smo tiste drogove ukradli.

Stavek iz zapisnika ni neresničen. Naj "ki ni njihov" zamenjamo "ki ga je
posodilo pojetje, ki je montiralo antene"? So drogovi od UScom-a?

Zapisnik je objavljen zato, da ga komentirate in da ga popravimo ter da na
koncu odraža čimbolj realno stanje.

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -