Drog

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Fri May 11 13:17:37 CEST 2001

Zivjo.

V zapisniku pise tole:

> Na Moj.net imajo se vedno ,drog`, ki ni njihov, zato bi bilo dobro ce se ga
> odmontira od antene in vrne lastniku.

Drog (pa ne 1 ampak 2) je na Moj.Net prinesel nekdo z Lugos-a (mislim da
Stojan).

Mi smo antene in ostalo opremo dostavili brez kakrsnihkoli drogov in smo
pricakovali, da bomo take dobili tudi nazaj. Jaz si nikakor ne predstavljam,
da bi nekomu posodil 10 jurjev, nazaj pa bi jih dobil zavarjene med dve
kovinski ploscici, priblizno tako je to izpadlo. Poleg tega smo bili vec kot
2 tedna neprostovoljno skladisce za opremo nekega drugega podjetja...

Saj ni problema, antene lahko brez tezav odmontiram jaz, vendar bi prosil za
nekoliko drugacen ton, ko se pise o sponzorju, ki nekako NI kriv za nastalo
situacijo. Zgornji dve vrstici zvenita kot da smo tiste drogove ukradli.

Borut
borut.mrak at ijs.si