[ LUGOS-ORG ] Kriza drustva

bostjan at japet.si bostjan at japet.si
Fri May 11 21:52:00 CEST 2001

Pozdrav!
>gres lahko na APP in ta oddas papirje za drustvo. Pa v bistvu ni treba
>biti.
Podobno je z zakonom in kaj lahko in česa društvo ne sme počet. :-)

>Sedaj je stanje tako, da dvomim, da bi se ponovni VDji pustili se enkrat
>izvoliti.
Če se prej razdelijo obveznosti mislim, da ne bi smelo biti problemov. :) Saj se bil to povod za odstop. Saj tako sem jaz razumel odstopne izjave.

>eden proti drugemu. Malo morajo biti ampak ne prevec...
UO je se najmanši problem. Pomojem. In tudi v bodoče je potrebno v UO
volit ljudi, ki imajo hudo različne poglede. Morda se naredi malo manj, je
pa bolj s premislekom. :) lp
Boštjan Janežič

bostjan at japet.si