[ LUGOS-ORG ] Kriza drustva

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Fri May 11 15:40:00 CEST 2001

On Fri, May 11, 2001 at 01:40:42PM -0400, bostjan at japet.si wrote:

> V tem, da drustvo se vedno placuje virmane rocno in ne po elektronski
> posti.

To tudi ze jaz trobim dolgo, predolgo? casa... :) Kriza drustva je tudi v
tem, da je do sedaj UO delal v prepricanju, da je treba biti pol bog, da
gres lahko na APP in ta oddas papirje za drustvo. Pa v bistvu ni treba
biti.

> V.d. vodstvo ponovno izvolimo in jih ob enem razbremenimo vseh dejavnosti,
> razen predstavljanja drustva v javnosti. Ostalo delo se pred volitvami
> razdeli med clanstvo po sistemu izstevanke ali cesa podobno nakljucnega.

Sedaj je stanje tako, da dvomim, da bi se ponovni VDji pustili se enkrat
izvoliti.

Aja, jaz problem drustva vidim tudi v tem, da so v UO prevec nastrojeni eden
proti drugemu. Malo morajo biti ampak ne prevec...