[ LUGOS-ORG ] Kriza društva

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu May 10 01:24:29 CEST 2001

Na 10 May 2001 00:48:29 +0200, je Ales Casar zapisal:

> Kriza po mojem lezi v S-ju. Drustvo poskusa biti vseslovensko, ampak
> drustva preprosto ne funkcionirajo na tako obseznem prostoru. Obnesejo se
> tako razsirjene firme, drzavne ustanove in podobe organizacije, kjer
> ljudje na sestanke hodijo sluzbeno, za "izgubljeni" cas dobijo placo,
> povrnjene potne stroske in dnevnice. Drustva so za skupine ljudi, ki so si
> blizu skupaj.

ja, ali pa take, ki hočejo nekaj doseči in se zato povežejo

> Ce hoces iti na nek sestanek na drugi konec Slovenije, izgubis skupaj s
> potjo tja in nazaj bolj ali manj celi dan. Ne recem, da si tega ni mozno
> privosciti (solarji sicer bolj tezko), vendar je preprosto to povezano z
> nesorazmerno velikimi stroski v primerjavi s koristmi, ki jih posameznik
> od drustva ima.

če gledamo s strani koristi, potem smo v drutšvu sami čudaki, da ne
uporabim kak hujši izraz. Naše neskladanje s kapitalistično logiko
modernega sveta je kar strašljivo. :)

> Ne vem najbolj. Morda bi kazalo cim vec aktivnosti opravljati on-line,
> aktivnosti, ki zatevajo sestanke v zivo pa zmanjsati na zakonsko dovoljeni
> minimum. Ce se prav spomnim, so nekako taki bili zacetki LUGOSa (ko se ni
> bilo krize).

Ne verjamem da to reši glavne probleme, ampak definitivno pa to je tudi
eden od problemov. Zanimivo pri tem problemu je, da kot si povedal imamo
nek osnovni recept... čeprav sam nisem prepričan da se da vse prenesti
iz materialnega sveta v virtualnega, ker se potem začne pomanjkanje
'človeškosti' torej ravno teh medsebojnih vezi...
Torej sestanki na IRCu? Dodal bi pa še javen web managment društva ter
urejanje del in nalog ljudi preko njega... Seveda se tu pojavi vprašanje
tehnične izvedbe, enkrat smo že poizvedovali za takšne free/open
rešitve..

morda tudi razpršeno delovanje.. nekajkrat so že iz centra (Ljubljane)
prišle ideje, da bi želeli, da se kdo bolj lokalno organizira in naredi
kaj manjšega, pa še ni bilo odzivov... Kamnik je bil enkrat v igri? je
tam še kdo živ? :)

kot je že Rok rekel... "let's do it" in potem (pre)hitro stvari
pozabimo...

Lep Pozdrav
Andraž Tori