[ LUGOS-ORG ] Re: kiberpipa

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sat Mar 31 16:49:20 CEST 2001

Na 31 Mar 2001 10:53:29 +0200, je Rok Papez zapisal:
> Zivjo!
>
> Tole sporocilo je izpadlo malce grdo do celega upravnega odbora
> drustva LUGOS in ga bom zato *zal* komentiral :-(. Zal se je ocitno
> Andraz navzel nekaterih navad iz studentske organizacije.

No, poslal sem repliko le na tiste na katere se besedilo nanasa, v
kolikor koga zanima mu posljem osebno.
Stvar je bila poslana v lugos-org le zato, da bi se videlo da sem
posredoval stalisce UOja Cyberpipi in odgovoril na Petrino vprasanje o
zacudenosti...
Zaradi interesa drustva prav tako nisem Petri zelel razloziti vseh
podrobnosti sestanka (tudi na svoje obnasanje nisem ravno ponosen).

Tole je tudi dobra priloznost, da se ti opravicim, ker sem ti na
sestanku rekel, da me "zajebavas". Res ni bilo umestno.

Edino kar bi rad se povedal je to, da prosim, v kolikor vztrajas pri
trditvi, da sem zavajal UO, sprozis postopek pri disciplinski komisiji.
V kolikor ne, pa bi prosil, da se za taksno blatenje opravicis.

Lep Pozdrav
Andraz Tori