[ LUGOS-ORG ] Re: kiberpipa

Rok Papez rok.papez at kiss.uni-lj.si
Sat Mar 31 10:53:29 CEST 2001

Zivjo!

Tole sporocilo je izpadlo malce grdo do celega upravnega odbora
drustva LUGOS in ga bom zato *zal* komentiral :-(. Zal se je ocitno
Andraz navzel nekaterih navad iz studentske organizacije.

Sicer se iz odgovora <1petrca at usa.net> ne vidi dobro kaksen je bilo
izvorno sporocilo vendar bom vseeno poskusal malce komentirati.

On Fri, 30 Mar 2001, Andraz Tori wrote:
> [...]

LUGOS ne more odstopati od projekta, ker ga pri njem ni bilo.
Po vsej verjetnosti je na vasih pogovorih tajnik Andraz Tori govoril v
imenu drustva brez dovoljenja/vedenja s strani upravnega odbora.
Po domace: "delal racun brez krcmarja".

LUGOS pac (se) ni cudna zdruzba.

Bom poskusal podati svoje videnje kako je prislo do tega "predloga".

> To ali LUGOS odstopa od ponujenega sodelovanja pri Cyberpipi je predvsem
> stvar o kateri odloca Upravni odbor LUGOS. Ta se ni strinjal, da bi vsaj
> deklarativno podprli projekt (zaradi globokih nesoglasij o tem na koncu
> sploh nismo glasovali), saj naj bi bila njegova izvedba, kljub vsej
> predlozeni dokumentaciji prevec 'nejasna' ter 'dvomljiva' in ne dovolj
> koristna za LUGOS in Linux.

Predlozena dokumentacija je pravljica za lahko noc. Dolgi govori (3cm
A4 formata listov) znajo biti zanimivi za politicne organizacije ne pa
za skupino tehnikov, ki zelijo imeti vsa dejstva predocena.. po
moznosti po alinejah brez neopotrebne lepopisne navlake.
Kot nekdo, ki je vodil doticni sestanek UO lahko povem da sem po dolgi
in neplodni debati zelel uvrstiti na glasovanje dva predloga, ki ju
poskusam po svojem spominu tu povzeti:
- drustvo LUGOS podpira iniciativo Kiberpipa
- drustvo LUGOS pozdravlja iniciativo Kiberpipa
Na kar me je Andraz Tori grobo prekinil z obtozbo, da se norcujem iz
njega (raje ne bom povzemal tocno kaj je rekel). Torej, da se ni
glasovalo je predvsem njegova krivda.

Prva alineja govori o podpisu dokumenta iniciative Kiberpipe, ki bi
tej organizaciji dala moznost koristenja imena drustva LUGOS v
namene pridobivanja sponzorskih sredstev.
Druga alineja govori o tem, da drustvo LUGOS pozitivno gleda na
formiranje iniciative Kiberpipa kar bi se tudi javno oznanilo, ne bi
se pa podpisalo doticni dokument.

Kamen spotike z moje strani proti podpisu dokumenta je bilo sledece:
Andraz Tori je v zacetku debate predstavil, da ima drustvo LUGOS
v organizacijskem odboru inciative Kiberpipa eno mesto.
Tekom debate je postalo jasno, da drzi to mesto Andraz Tori in ne
predstavnik drustva, kar pomeni, da upravni odbor drustva LUGOS oz.
skupscina drustva LUGOS ne moreta imenovati predstavnika drustva
v organizacijskem odboru Kiberpipe.
Iz tega sledi, da je Andraz Tori predlagal, da drustvo LUGOS zastavi
svoje ime za organizacijo pri kateri nima nikakrsnega vpliva in je ne
pozna. To je pa precej drugace od tistega, kar nam je bilo na zacetku
predstavljeno.
Meni se osebno upira kar nekomu posoditi ime drustva brez
kakrsnihkoli zagovotil, da se recimo ne bo vse skupaj spremnilo v
najnovejsi reklamni prostor studentske organizacije ali pa recimo v
reklamni prostor za Microsoftovo .NET tehnologijo. In to zagotovilo bi
moralo biti zapisano in potrjeno na papirju ter predvideti, da ima
LUGOS moznost posredovati, ce se pricne dogajati nekaj kar ni v
skladu z drustvenimi interesi.
Najhuje pri vsem tem je, da nas je Andraz zelel zavesti kaksno
je resnicno stanje in mu potemtakem tudi ne morem zaupati glede
ostalega kar je predstavil.

Jaz osebno mocno pozdravljam iniciativo Kiberpipa in uvedbo
Linuxa.. Kar se tice tehnicnih izpeljav sem pripravljen tudi pomagati
vendar kot clan upravnega odbora *moram* biti bolj odgovoren in
ravnati kakor je v interesu drustva in se izogibati potezam ki mu
lahko skodijo. Konec koncev nad iniciativo Kiberpipe se vedno
visi ime "studentska organizacija", ki ima slab prizven.
Kaksen prizven lahko vidite v doticnem sporocilu, ki ga prav
udurno nerad pisem in v prejsnjem sporocilu kjer je Andraz prav
nesramno grdo pljuval nad upravnim odborom.

> sistemov itd.). Vendar obstajajo v UO zelo razlicni pogledi na to,
> katere projekte se 'splaca' podpreti.

Brez komentarja.

> p.p.s.: Osebno se mi zdi biti zraven pri prvem pravem cyber centru v
> katerem bi se lahko kot drustvo pohvalili, da forsiramo Linux na celi
> crti zelo pozitivna stvar, vendar o tem ne odlocam, zato moram pac
> povedati, da v UO za sodelovanje kljub takorekoc nicnemu materialnemu
> vlozku ni podpore.

Vlozek ni materialen... Ce bi bil ne bi bilo tovrstne vroce debate.
Ti si od LUGOSa zahteval veliko vec kot pa recimo, da odstopi par
switchev Kiberpipi.

> p.p.p.s.: Se vedno pa bo LUGOS za Cyberpipe prispeval del terminalov, ki
> jih bo dobil od Dela, saj je bil taksen sklep 5. skupscine LUGOS.

Toliko o tem.... ...da LUGOS nic ne da za Kiberpipo.

--
s spostovanjem,
podpredsednik drustva LUGOS (v odstopu),

P.S.: Sam se tako ali tako pohitril svoj odstopu tako, da
kmalu ne bom vec imel besede v upravnem odboru in se
mi ne bo treba ukvarjati s taksnimi "spletkami" in pisati
sporocila, ki v najboljsem primeru izpadejo kot noz v hrbet.