[ LUGOS-ORG ] Abort 2001 No^Hetwork team

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Mar 25 17:36:51 CEST 2001

Na 25 Mar 2001 17:16:00 +0200, je David Klasinc zapisal:

> Prezgodaj? Hm, ne... Prej prepozno. :)

yap

> PS: Vse, ki ste se javili sem zapisal... ;> O dogajanju bom sproti obvescal
> vse skupaj na tej listi.

super

> PSS: Andraz, daj povej se kakemu 'scenovcu' naj se na to listo prijavi, ce
> se ni prijavljen, nocem imeti samo Lugos teama... Nekatere stvari so
> scenerji ze poceli o katerih Lugos tudi pojma nima... ;>

use sdss,
drugac pa blaza novaka nujno kontaktiraj, on je po mojem najvec samga
tehnicnega dela pripravljen vlozit.
v bistvu, bi bilo morda pametno da se hkrati z networkom tudi voting
system updata, za programiranje se je nekaj matej breznik javljal
(kondi), pa lopus tud

sicer je bila lansko leto za mrezo svoja lista.. kako bo pa letos s tem
je pa cisto v tvoji pristojnosti

Lep Pozdrav
Andraz Tori