[ LUGOS-ORG ] Abort 2001 No^Hetwork team

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Sun Mar 25 17:16:00 CEST 2001

On Sat, Mar 24, 2001 at 03:51:02PM +0000, Andraz Sraka wrote:

> OK, I'm in ;-]
>
> Sam a ni tko se mal prezgodi za tako vprasanje ? Jaz bi najprej votal, kdo je
> sploh za A2K1 al smo to ze definitivno/dokoncno zvotal na skupscini ?

Prezgodaj? Hm, ne... Prej prepozno. :)

PS: Vse, ki ste se javili sem zapisal... ;> O dogajanju bom sproti obvescal
vse skupaj na tej listi.

PSS: Andraz, daj povej se kakemu 'scenovcu' naj se na to listo prijavi, ce
se ni prijavljen, nocem imeti samo Lugos teama... Nekatere stvari so
scenerji ze poceli o katerih Lugos tudi pojma nima... ;>

David!