[ LUGOS-ORG ] pomoc (fwd)

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed Mar 21 21:40:53 CET 2001

Na 20 Mar 2001 13:07:49 +0100, je rudib at email.si zapisal:

> kamnican reportink :)
>
> nemogoce da bi peljal racunalnik (oz. fotr :), lahko pa bi sel tja (~200 m od mene) in mu kaj pokazal... sicr bl mal glede desktop usaga, glede apache/php/sql pa neki ze... :)

obstaja dokej enostanva resitev:

Ce vas je se ene par taksnih predlagam, da si v Kamniku naredite en
lasten mini linux-fest, pri komu, ki ima
malce vec prostora (par prjatlov pa mas ze linux party)
no za switche, kable, razdelilce in kaj podobnega bi verjetno LUGOS
poskrbel, pa se kaksna majcka bi se mogoce nasla

Lep Pozdrav
Andraz Tori