[LUGOS-ORG ] RE: [ LUGOS-ORG ] Odstopna izjava

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Mar 12 14:29:34 CET 2001

Na 12 Mar 2001 13:27:39 +0100, je Nejc Novak zapisal:
> Tori... to ti omeni njim... bo bol koristilo :):):)

saj morda pa kdo bere ta dopisni seznam :)
stvar je taksna, da bom prej ali slej sel tudi k njim in jim to
predstavil...

gre za to, da imamo s podjetji ki se se posebej ukvarjao z linuxom ne
samo sponzorski ampak partnerski odnos, saj se moramo zavedati osvnove:
Ce bo nase delo uspesno (vec ljudi ki pozna linux, vec ljudi, ki
uporablja linux, vec ljudi, ki potrebuje izobrazevanje o linuxu in vec
ljudi ki programira pod linuxom) bodo imeli oni vec profita in
programerjev.
Ce bo uspesno njihovo delo (vec prodaje linuxa, izobrazevanja, podpore)
potem to pomeni, da smo tudi mi zadovoljni, ker to pomeni, da se dogaja
izpolnjevanje nasih statutarnih ciljev (ne pri profitu pac pa pri
linuxu).

Torej, ne le sponzoriranje, ampak celo vec - simbioza in partnerstvo.
Mislim, da so podjetja v Sloveniji vsak dan bolj zrela in jim postaja
jasno, da jim lahko sodelovanje z drustvom kot je Lugos tako
srednjerocno kot dolgorocno koristi, torej nismo le nek nebodigatreba,
ki jih vsake toliko casa pocuka za rokav za sponzorstva, ampak posredno
vplivamo tudi na njihov uspeh.
V taksnih zadevah, si vsak sposoben manager izracuna koliko bo v stvar
vlozil in koliko se mu lahko iz nje povrne, ker gre tu za relativno
majhen vlozek (recimo okoli 15k sit mesecno) se mi zdi, da je taksnemu
podjetju to vendarle dobra nalozba.

No in zakaj se nisem sel k njim?
Zato, ker je treba najprej vsako idejo dodobra izpiliti v svoji glavi,
jo vreci na papir in dobiti se ideje drugih ljudi, kaj se da v tej smeri
narediti. Ko imam vse to, vem, da bom lahko samozavestno predstavil
idejo nekemu managerju taksnega podjetja in me bo jemal resno kljub
temu, da si ne bom nadel kravate in da imam malce neurejene lase.
Se pravi, ne na vrat na nos ampak premisljeno, ker je to edini primeren
nacin kako dobiti sponzorstva in partnerstva.