Skupscina blues....

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Mon Mar 12 10:19:49 CET 2001

Banzai!

 Evo, takole berem mail, ki je prispel sem od sobote pa do sedajle... PA v
bistvu nevem, a se cem smejat al se cem jokat al pa vse skupaj pobrisat,
slednje bi bilo se najbolje, saj bi si prihranil kar nekaj casa.

Ce komu ni bilo vsec, kar se je na skupscini dogajalo naj bi prisel tja in
sedel tam in vplival na dogajanje. Ce je bil tam in je skupscino zapustil,
si je sam kriv, ker skupscine pac so zato, da dolgo trajajo. V enem letu se
nabere precej stvari o katerih je se treba pomenit. Jaz sem upal, da bom v
treh urah doma, ah ja. Pac nisem bil, svet pa se vedno stoji. Naredil sem pa
marsikaj v tem casu, ce ne drugace, sem tezil vsem drugim na skupscini in
jim poizkusal vsiljevat svoje prepricanje in svoj pogled na svet/Linux.

Najprej se bom postavil na sredino, potem se bom pa zacel dreti. A vi vsi,
ki se imate za neke GNU bojevnike, FSF zagovornike. A resno vsi mislite, da
razna mularija, ki doma v poltemi sedi za masinami res toliko naredi za Free
Software? KDE in Gnome, dva izmed vecjih Free paketov, to ljudje delajo in
si sluzijo kruh. Ce bi slo samo za tiste geeke, ki sedijo doma in pisejo
software, bi bil Free software nekaj kar obstaja samo v pravljicah.

Zato, ker obstaja nekdo, ki ima na sabi kravato in ker ga je Free Software
navdusil, je zaposlil deset takih geekov, ki v delovnem casu pisejo free
software in so zato placani, zato imamo tak free software, kot ga imamo.
Tista firma pa dobiva denar od marsikje drugje, samo od free software-a ne.
Ce Ximian prezivi s prodajo CDjev in samo s prodajo CDjev, potem sem jaz v
napacnem poslu. Moral bi odpret firmo in prodat 500 CDjev na mesec in
zaposlit se tri ljudi, da mi pomagajo pakirat CDje, ker jih sam ne zmorem.

Problem Free Software-a je, da je cela ideja tako zastavljena, da sedaj vsi
zagovorniki, vkljucno z RMSjem trdijo, da bi bilo boljse, ce bi vsak sam kaj
napisal, ne pa da bi kupil kak non-free software. EJ!!!! Kdo bo pa kruh
pekel in ceste gradil?!? Sej bomo vsi samo software pisali.

Ne me narobe razumet, GNU/FSF to the bone, ga podpiram in zagovarjam ampak,
dajmo razmisljat v mejah normale in dajmo pustit FSF na stranskem tiru in se
dajmo pogovarjat o nasem drustvu.

Se vedno noben ne ve kaj bi sploh radi. Pustimo to, da nimamo predsednika in
da vecino clanov deluje pasivno, kot aktivno in da tisti aktivisti, ki so
dosedaj delali, pocasi padajo po tleh zaradi preobremenitve. Dajmo najprej
razmislit kako spodbudit clane k sodelovanju.

Dajmo prodajat majice in CDje! Ma kurac, dajmo tistim, ki pridejo kaj
pomagat free majice in free CDje! Poiscimo sponzorja, ki bo naredil majice
in CDje in jih dajmo cimvec potalat tistim, ki so si to zasluzili. Imejmo
pozrtije po vsaki prireditvi, da se bodo organizatori lahko nazrli in
odkotalili domov. Ja, naj bo nase delo prostovoljno ampak ne zastonj, za
prazen nic! Free speech, not free beer, remember? In ce gre en clan Lugosa
na Life in tam izpusti duso in se pretegne za en trop mularije in kravat,
potem mu pa nekdo rece, mah 3/4 stvari si zajebal, je to cisti free beer,
kajti ta Lugos clan je dal free beer vsem za katere se je trudil. Ce pa
pride potem nekdo pa rece, ej folk 3/4 stvari smo zajebal, 1/4 je bila dobra
in ker smo se trudil, gremo sedaj na vecerjo. Na vecerji jim pa pove se vse
ostale stvari ki so jih naredili narobe... Potem je to free speech.

Dajmo predstavit Linux tistim, ki bodo imeli kaj od njega, to bodo tisti
Janezi v Kravatah in to bo tudi mularija, ki ima zdaj se peno okrog ust in
vidi frag number in svoj health tudi ko po ulicah hodi. In tisti, ki mu bo v
veselje skakat okrog take mularije naj jim predstavi Linux in naj jim pove
kako je to fajn in da tud Quake dela tukaj. Tisti, ki ma pa rajsi eno fancy
predstavitev z 'zakusko' na koncu, pa naj to pocne.

Drustvo si je vedno postavljalo smernice in vedno tudi odstopalo od teh
smernic. Nehajte jamrat kako ni dobro, da takim kravatarjem delamo
predstavitve in kako na mladih svet stoji in kako treba mulariji pokazat
linux, raje naredite eno prireditev, za tiste ki ne marajo kravat in ki naj
bi v prihodnosti sedeli doma in pisali free software.

Tisti, ki imajo raje nekaj nasprotnega pa naj naredijo ravno nasprotno. Vsi
pa naj gredo po svoji prireditvi na pozrtijo, da bodo dobili obcutek, da
niso prdeli v veter oziroma scali v morje.

V bistvu je ze nekdo na skupscini rekel, kaj se pritozujes, naredi drugace,
tako da bo tebi vsec, nihce te ne zadrzuje ali ovira!

Dost je.