[LUGOS-ORG ] Skupscina/UO/ bla bla

Rok Papez rok.papez at kiss.uni-lj.si
Sun Mar 11 11:14:54 CET 2001

Zivjo!

On Sun, 11 Mar 2001, jernej horvat wrote:

> Da se, ampak pri toliksnem tresenju neumnosti se stvar zavlece.
> (BTW:to ni letelo na polza)

Se opravicujem za svoje tresenje neumnosti.

> in potem hoces racionalno odgovoriti...ampak
> z iracionalnim clovekom se ne da racionalno pogovarjati.

Se strinjam.. samo kdo je tu iracionalen ?
Ocitno Polz ni... sem potem jaz ta iracionalna oseba ?
Kdo pa je to ?

> jaz pa ugotavljam da sem "izgubil" par ur prevec. :>

Kaj pa jaz? A jaz sem jih pa pridobil na tvoj racun ?

Skupscina je pac neprijeten dogodek, ki pa pomembno
odloca o nadaljnem delu drustva.
Oprosti ampak ce ti ni toliko mar za drustvo, da bi
(pre)trpel do konca (jaz sem in razen pri Zorzevih
komentarjih se nisem prav nic zabaval) se moram
cuditi kako si lahko na skupscini tako lepo tiho,
na dopisnih seznamih te je pa poln inbox.

Drugace receno.. po bitki je lahko biti hraber in
najlazje je kritizirati tiste, ki sploh kaj delajo.
Kajti kdor nic ne dela mu lahko ocitas samo to, da
nic ne dela, kdor pa dela mu lahko ocitas poleg tega,
da nic ne dela, tudi se vse drugo kar se ti v danem
trenutku zazdi.

Se oproscam ampak to sem moral izliti in ne leti (samo)
nate, ker si v bistvu nekdo, ki je ze marsikaj naredil za
drustvo.

--
best regards,
Rok Papez.