[LUGOS-ORG ] RE: [ LUGOS-ORG ] Odstopna izjava

Rok Papez rok.papez at kiss.uni-lj.si
Sun Mar 11 11:02:33 CET 2001

Zivjo!

On Sun, 11 Mar 2001, jernej horvat wrote:

> O tem kako se je danes glasovalo...
> a se je sploh v danem trenutku vedelo koliko nas je, kdo je za/proti ?

Sklep NI bil sprejet zelo vecinsko. Mislim, da je imel okoli 60%
(potreboval je 50% glasov za) podpore takrat prisotnih na skupscini.
Ce pa kdo ni bil prisoten pa pac ni mogel glasovati.

V danem trenutku se ni vedelo koliko nas je, ker je bila skupscina
odprta in nismo zaklenili vrat po zacetku skupscine.
Za vsak sklep se pa je prestelo koliko ljudi je dvignilo roke
za/proti/vzdrzanih.

Ce imas kaj proti izvedbi skupscine bi prosil, da drugic to pripeljes
na dan na skupscini in ne potem, ko je ze vse mimo. Prisoten si
namrec bil.

> Ok...sklep je sprejet, j+++ ga. Ce bi vedel da se bo glasovalo O TEM, bi
> ostal. In glasoval/bentil proti. grrr.

Res je...
Skoda, ker nisi premogel dovolj "volje", da bi ostal pri dogodku, ki
res ni bil prijeten je pa bil pomemben za drustvo.

> NA maksimano 2 uri.

To bi tudi jaz rad videl ;-). Pa dvomim, da bom.
Zal je skupscina ena taksna zadeva, da se zavlece ker je potrebno
premlevati stvari in predvsem veliko govoriti ter se vec poslusati.

--
best regards,
Rok Papez.