[ LUGOS-ORG ] Re: [ LUGOS-UPRAVNI-ODBOR ] Poziv Dav?ne uprave

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Thu Jul 19 23:45:01 CEST 2001

	Hojla!

On Thu, 19 Jul 2001, David Klasinc wrote:
> Jutri ob 20.1500 sem dogovorjen z racunovodkinjo, ki bo pomagala, da tole
> naredimo. Nerodna rec, da je jutri petek, kar pomeni, da bo v ponedeljek
> cetrti dan od tega.

nedelja seveda ne šteje, ker ni delovnik, zdi se mi pa, da tudi sobota ne
šteje...

> Jaz bom tja prisel direktno iz sluzbe, tako da bi bil vesel, ce lahko nekdo
> skoci na Izansko in pobere vse fascikle in vse ostale drustvene papirje,
> vkljucno z stempiljko.

Štampiljka je ta hip pri meni, ker sem šel dvignit to nesrečno pošto.
A vse to potrebujemo? OK...

> Ima kdo cas, da to naredi?

Ja, bom šel jaz na Ižansko. Samo prej je potrebno ugotoviti, če imamo na
društvu vse potrebne papirje, sicer je potrebno na APP in prositi za
kopijo bilance stanja in uspeha.

Jutri zjutraj zarana... Potem se pa slišiva - mogoče te bom vrgel iz
postelje... ;]

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -