[ LUGOS-UPRAVNI-ODBOR ] Poziv Dav?ne uprave

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Fri Jul 20 03:55:39 CEST 2001

On Thursday 19 July 2001 11:06, Miha Tom?i? wrote:

> Jutri, akcija, bratje! Èe ne lahko dru¹tvo zapremo, jaz pa bom ¹el sedet
> za par let, kar tudi ni tako slabo...

Jutri ob 20.1500 sem dogovorjen z racunovodkinjo, ki bo pomagala, da tole
naredimo. Nerodna rec, da je jutri petek, kar pomeni, da bo v ponedeljek
cetrti dan od tega.

Jaz bom tja prisel direktno iz sluzbe, tako da bi bil vesel, ce lahko nekdo
skoci na Izansko in pobere vse fascikle in vse ostale drustvene papirje,
vkljucno z stempiljko.

Ima kdo cas, da to naredi?