[ LUGOS-ORG ] razpisi MID

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Jul 16 00:25:43 CEST 2001

Na 15 Jul 2001 19:39:41 -0400, je David Klasinc zapisal:

> Ideja je kar v redu. Kdaj bi pa to bilo okvirno... Meni se zdi, da je nekaj
> takega skoraj nujno potrebno.. Sploh, ce bo mednarodna udelezba.
>
> Kdaj se razpis zakljuci?

na vložišče mora prispeti do 12:00 , 19.7, to je četrtek

> Pri nas je kar nekaj ljudi, ki se s tem ukvarja. Mogoce lahko povabimo tudi
> kakega 'strokovnjaka' ki se pri nas ukvarja z jezikom, da mogoce tudi on/ona
> pove kako pametno...

Ja saj v bistvu bi bil cilj ravno v tem, pa še malce bi lahko
'popularizirali' prevajanje s tem, ker bodo zihr kakšni, ki jih stvar še
ni čisto potegnila

> Mogoce bi bilo boljse razmerje 3/20 :)

kakor sem gledal moramo nabrati 60 točk, da zagotovo dobimo kaj cvenka
(ni pa izključeno da ga ne bi tudi z manj)
to se stori tako da 50 dobiš iz tega, da je stvar v skladu s cilji in
usmeritvami MID (upam :), 5 iz tega da imaš najmanj 6 predavateljev in 5
iz tega, da imaš 11+ udeležencev.

problema konkretna sta pa dva:
razpis zahteva, da ima srečanje že spletno stran (can be fixed in an
hour)
in bolj zajebano - rabimo potrditve predavateljev... kar je precej
rigorozen pogoj, da ne rečem nemogoče da izpeljemo...
no na hitro se mi porodijo takoj tri stvari, za katere mislim da imamo
predavatelje:
a) predavanje o gettextu (kdo je že to imel)
b) predavanje o docbooku (zagotovo se kdo najde)
c) smart (moja malenkost)

seveda nam manjkajo vsaj še trije predavatelji, po možnosti kak iz
tujine in kake zanimive teme, na žalost jaz nimam baš stikov, tako da se
mi zdi precej neizvedljivo da dobimo potrditve (.. printi mailov so
verjetno čisto zadovoljivi)

> Kdo bo potem organizator, Lugos ali CyberPipa ali oboji? :)

to idejo sem dobil, ko sem razmišljal o prijavljanju projektov za
cyberpipo, organizacijsko so to stvari, s katerimi se bomo v cyberpipi
ukvarjali - vabljenje predavateljev, umetnikov, urejanje bivanja itd...

v kolikor bi tole res prijavili bi jaz rad jutri vse spisal, ker se
utegne zgoditi da v torek že odjadram za nekaj dni

Lep Pozdrav
Andraž Tori