razpisi MID

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Jul 15 14:20:44 CEST 2001

zdajle ravno gledam razpis MID za "Sofinanciranje srečanj in strokovnih
gradiv s področja informacijske družbe", ker gledam kaj točno bi
prijavil za Cyberpipo, pa se mi je utrnila ena zamisel...

Že dolgo pravim, da bi morali narediti en slovenizacijski vikend, a zdaj
se morda ponuja še boljša možnost:
Verjetno bi bilo zanimivo enkrat organizirati eno manjše srečanje o
lokalizaciji in internacionalizaciji free softwara, specifično v okviru
narodov bivše juge, ki imamo nekatere podobne probleme - iso8859-2,
pomanjkanje prostih pisav (nekateri pa še čirilico) itd...

Whatdajathink?
V kolikor je to smiselno bi jaz tole danes spisal, problem je le, ker bi
rabili imena za predavatelje, ki bi jih nameravali povabiti (domače in
tuje). Tem za obdelat je veliko, tako da tu ne bi bilo problem, samo
konkretne ljudi pa res ne poznam.

Če se stvar prijavi ne more biti škode. Če pa se za stvar dobi denar,
toliko bolje in lahko koristi (razpis govori o stroških bivanja
predavateljev in izdaje gradiv kot so zbornik itd).

Je kak interes za kaj takega, da bi se izvedlo (v mislih imam manjšo,
organizacijsko ne preveč zahtevno prireditev (recimo 6 predavateljev, 20
slušateljev) - srečanje, cyberpipa tu nudi svoje prostore in praktično
organizacijo)?
(odgovore rabim čimprej, danes)

LEp Pozdrav
Andraž Tori