[LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis)

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Thu Dec 20 00:34:34 CET 2001

Ziv!

Kaj vse moram jaz tukaj brat! Pa s cim se vi to ukvarjate? Jernej je
rekel da bo zbrisal vse naslove s taksno ali drugacno domeno. Jaz pravim,
ne samo da je to bedasto pocetje, ampak bi po moje moral o tem odlocati
UO. David je rekel da je skrajni cas da najdemo novega sistemca ker to in
ono bla bla. No in Jernej se je ocitno nasel v tem stavku kot nezazelen.
Enkrat sem ze povedal, da ce se clovek sam najde v besedah nekoga drugega
in po moznosti se v negativnem smislu, potem je ze nekaj na tem ane. Upam
samo to, da se slucajno ne bo kdo se zjokal tukaj, samo se to manjka.

Torej, Jernej bo pripravil porocilo delovanja postnega streznika in
argumente zakaj bi bilo pametno te naslove brisati, UO se bo pa potem
odlocil. Jernej lahko tudi sodeluje na samem sestanku in skusa clane UO po
svoje prepricati zakaj toko in ne drugace. V glavnem jaz nisem za, ce pa
me bo s kaksnim pametnim argumentom preprical v nasprotno bom pa za.

Se nekaj o izstopih. Dajte malo skrit svoja custva pa ne tukaj jokat in
stokat. Kam bomo pa prisli s taksnim odnosom. Dajmo karte na mizo,
prestejmo "platlce" pa bo stvar resena.

lp,B