[LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis)

polz polz at writeme.com
Wed Dec 19 17:44:11 CET 2001

> Jaz bom v svojo obrambo povedal samo to, da sem mogoce prevec burno reagiral
> na celo zadevo...
Mah pa sej vemo, da se ti to vcasih zgodi.
(group talk): Radi te mamo, David :>.

Kar se tice mailov - ja, sem gresnik, ki uporablja writeme.com in se zahvaljujem adminom
na aufbixu, da lahko se naprej sprejemam maile.

Ce bi preprecili nove prijave z gnilih providerjev na lugos, sedanje uporabnike pa po
eni poskusni dobi ukinili, bi bilo IMO cisto v redu, ce bi se se vedno dalo posiljati
na lise maile, ki imajo From in Reply-to s teh bednih servisov.

Problem je namrec v tem, da ce clovek menja providerje, se mu spreminja tudi e-mail
naslov. Ker je tezko vsem ljudem, ki na ta naslov racunajo, pojasniti, da naslova ni vec,
nekateri uporabljamo "znane" naslove, ki potem forwardajo maile. Reply-to in From imamo
potem nastavljen na ta "gnili" naslov in ne vem, komu bi se dalo v najljubsem mail clientu
delati nov account samo zato, da bi lahko pisal na lugos-list.

Moj predlog resitve je torej sledeci:
1. Uporabniki lahko nastavijo, od koder bodo se posiljali maile, razen naslova, na katerega
jih prejemajo.

2. Ce komu uspe napisati mail server, ki ne bo filal queue-a oz. ga ne bo motilo, da so nekateri
  serverji nedosegljivi, si lahko pridobi pravico do uporabe crappy servisov.

3. Ljudi se 1 mesec po uveljavitvi 1. pravila zbrise z liste. Pred tem se jim poslje 4 opozorila.

> 'Hint: nekateri vemo kaj je poklicna etika in kaj se sme in cesa se ne sme
> pocet. Pri nas ne vohunimo za svojimi uporabniki.'
BLA BLA BLA.

Mogoce ti bo nekaj casa se delovala etika, prej ali slej pa te utegne premamiti moc, da
pogledas, kaj uporabniki pocno. In prav je tako. Lugos je itak javen, za ostalo pa obstaja
enkripcija. Ljudje, ki pricakujejo, da admini na routerjih ne bodo sniffali, pa si itak
zasluzijo Darwinovo nagrado.

Tori: politika ne bi smela vladati nad tehniko. Predlagam, da se za kaka 3 leta odpoves
vsem "upravniskim" funkcijam in si jih rezerviras za osebno rast ( codanje in delo, ki krepi
cloveka ). Postajas namrec vedno bolj politik in vedno manj racunalnicar. Ce te to ne moti,
furaj dalje.