[LUGOS-UPRAVNI-ODBOR] lame e-servis (fwd)

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Tue Dec 18 15:34:19 CET 2001

On Tue, 18 Dec 2001, Andraz Tori wrote:

> na žalost je res, da je večina dobrih sistemcev staršansko togih. ampak
> dvomim, da je togost pogoj za dobrega sistemca.

Hja, ko človek enkrat oddela kakšno leto resnega sistemskega
administriranja, potem ponavadi konča na stališču, da ti mora uporabnik
povedati *zares* dober razlog za to, da ne bo po tvoje. Tisto leto dela je
potrebni pogoj, da dobiš izkušnje, ki ti vnaprej prišepnejo, kje se bodo
pojavile težave, uporabnik pa teh izkušenj seveda nima.

Je pa žalostno dejstvo, da je administratorsko delo edino delo na svetu,
za katerega velja, da je dobro opravljeno, če se tega nikjer ne vidi. In
posledično je administratorsko delo, če je res dobro opravljeno, sploh ni
cenjeno. Dostikrat me ima, da bi vse skupaj malo sabotiral, tako da bi
uporabniki (beri: management) ugotovili, da je delovanje celotnega info
sistema odvisno od dobro opravljenega dela administratorja.

> Vprašanje je kako gledaš na zadevo, kot je že david rekel sta dva
> pogleda. LUGOSov pogled in sistemski pogled. S stališča lugosa so take
> banalnosti kot je izvor e-mail naslova za zavrnitev dostopa do liste
> nedopustne, diskriminatorne.
> Sistem in sistemec mora služiti svojim uporabnikom, čeprav to pomeni, da
> se oba prepotita in pokurita nekaj več ciklov in kalorij.
> Kot je David rekel, samo zato ker se queui malo bolj napolnijo to ni
> zadosten razlog, da se masovno odklaplja ljudi in se jim onemogoči
> prijavo.

Glede tega se popolnoma strinjam z Andražem. Je pa problem motivacije
sistemca, da bi 'kri scal' samo za lovorike dvomljive kvalitete.

Peace!
  Mkx