[LUGOS-ORG] Lugos?

Robert Feri krneki10 at hotmail.com
Tue Dec 11 17:53:00 CET 2001

Ce vzamemo dejstvo, da se populacija v ljubljani med tednom podvoji predvsem
zaradi studentov, bi bilo izjemno dobro predavanja organizirat med
ponedeljkom in cetrtkom, ne pa petek ali sobota !

Dostikrat sem se ze razveselil predavanja, ki bi me zanimalo, nakar sem
ugotovil, da se bo odvilo v petek pozno popoldne ali celo soboto.

LP
Robert