lugos must go on

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Dec 3 01:06:40 CET 2001

hoylas ljudje
kakor vem, lugos trenutno sploh ne ve kaj točno bi počel kar se tiče
prireditev in večjih projektov...
je kdo kaj razmišljal

prav tako nam ni uspelo narediti nobenega prodora iz ljubljane, kar je
velika škoda
tako mi je na misel prišla ena radikalna, a mogoče učinkovita ideja

očitno je da društvo kot zelo horizontalna struktura organizacije nima
baš veliko možnosti za nadaljno expanzijo - kljub temu da se število
uporabnikov linuxa povečuje ne moremo prebiti neke magične meje 20 ali
30 zelo aktivnih članov, vse ostalo je pa tako tako

moj predlog: razpustimo lugos (morda ne pravno, pač pa organizacijsko).
ustanovimo Ljubljana user group, potem naj se pa še vsak drug kraj ki
ima več kot 3 aktivne uporabnike sam oblikuje v društvo.

tale meja kar se tiče števila aktivnih članov me zelo mori, ... ne
moremo prit do svetovne dominacije (oziroma slovenske), če ne bomo
povečali tudi število ljudi, ki so bolj direktno povezani z idejo

glede skupnih prireditev pa itak ni ovir.

prav tako ne dvomim da bi kompeticija med različnimi lugi povečala
njihov doseg

think about it

LEp Pozdrav
Andraž Tori