[ LUGOS-ORG ] Majice za INFOS

Andrej Lajovic andrej.lajovic at guest.arnes.si
Mon Aug 27 14:10:50 CEST 2001

On Sun, 26 Aug 2001, Miha Tomšič wrote:

> "Lugos/Lugh"
> -------------------
> spredaj: žarnica namesto nitke s pisano pisavo Linux, žarnica žari z rumenimi,
> 	belimi žarki
> zadaj: razlaga Lugos 1. Linux User Group of Slovenia 2. vsekeltski bog luči,
> 	vseh obrti in umetnosti (po možnosti keltski fonti)

Sicer dobra ideja, ampak se bojim, da bo prevec za prebrat - ce gres na
cesti mimo cloveka s tako majico, rabis nekaj cajta, da preberes, kaj
zadaj pise, v tem cajtu se pa ze clovek tok oddalji, da po moznosti ne
vidis vec crk (recimo kratkovidne babice, ki bi jih sicer taksna majica
gotovo razsvetlila in bi zacele uporabljati linux, tako bojo pa za vekomaj
vkovane v verige tistega ne-operacijskega sistema... oh ze spet buce
prodajam... :-P

> "How-to-faq?"
> malce provokativna
> spredaj: HOW-TO F.A.Q.? GNU/Linux! (treba najti dobre fonte)
> zadaj: LINUX USER GROUP OF SLOVENIA

Meni osebno izmed nastetih najboljsa ideja, ceprav je mogoce malo interna
sala. Kljub temu pa mislim, da bi vsekakor pritegnila pozornost - kar je
konec koncev osnovni namen.

LP, andrej