Majice za INFOS

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Sun Aug 26 22:07:33 CEST 2001

	Hojla!

Dobil sem nalogo, da pripravim "uniforme" za INFOS, hkrati pa naj bi bile
to tudi uradne majice LUGOSa, ki bi jih dali tiskati in bodo na voljo za
prodajo.

Tukaj je par osnutkov, komentirajte, dodajte svoje predloge.

---------------
Barve:
	razstavljalci - rdeča ali bordo
	ostalo - temno zelena
Čepice:
	mogoče za razstavljalce - rdeče s črnimi našitim tuxom

"Lugos/Lugh"
-------------------
spredaj: žarnica namesto nitke s pisano pisavo Linux, žarnica žari z rumenimi,
	belimi žarki
zadaj: razlaga Lugos 1. Linux User Group of Slovenia 2. vsekeltski bog luči,
	vseh obrti in umetnosti (po možnosti keltski fonti)

"How-to-faq?"
-------------------
malce provokativna
spredaj: HOW-TO F.A.Q.? GNU/Linux! (treba najti dobre fonte)
zadaj: LINUX USER GROUP OF SLOVENIA

"LUGOS ex machina"

"victoria siempre"
-------------------
spredaj: črn odtis pingvina (Che varianta)
zadaj: LINUX USER GROUP OF SLOVENIA

"skupaj smo močnejši"
------------------------
spredaj: znanje, iskušnje, pomoč, predanost - LUGOS
zadaj ?

"pirati"
piratske rutke - za uniforme
spredaj: mi nismo pirati - porabljamo licenčno progamje
	spodaj na veliko GPL
zadaj: LINUX USER GROUP OF SLOVENIA

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -