[ LUGOS-UPRAVNI-ODBOR ] predlog ankete

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Apr 5 15:14:29 CEST 2001

Na 05 Apr 2001 13:14:50 +0200, je Roman Maurer zapisal:

> Želim ugotoviti mnenje ljudi o tej in drugih temah.

Pomembno je, da cilj ni pridobiti 'prave' rezultate... :)

> Podobne ankete sem že videl in vsebovale so tudi velelne stavke.
> Kar se mene tiče, lahko o njihovi negaciji tudi žrebamo, da ne bomo
> nič sugerirali.

Tudi jaz.
Nevtralno anketo si predstavljam nekako tako, da podas pojem in potem
anketiranec izkaze svoj odnos do tega pojma. Taksen stil je malce bolj
imun na sugeriranje odgovorov kot pa velelni stavki.

Mislim, da bi bilo tejle anketi vredno posvetiti sejo UO.
No in se kar se tice racunalnikov bi bilo kaj za povedati oziroma
narediti, pocistiti oziroma pospraviti, tako da mogoce naslednji teden
enkrat? (torek?)
Na seji bi bilo dobro da dobimo tudi Davida Glumca, da mu osebno
razlozimo in nalozimo  glede prodaje majic... :) David?
No pa se kaj bi se zagotovo naslo...

Aja, .. se dodaten zaplet, ljudje ki so se javili za nexte, so se/so v
fazi izclanjevanja iz drustva (Marko, Borut)... Kaj z njimi? PMSM so v
kolikor jih se zanima do stvari upraviceni po istih kriterijh kot tisti
ki so se vedno clani...
Sploh pa ali bomo dali racunalnike v last ali v posojilo za nedlocen
cas? Itd. kar nekaj stvari skratka za sejo, pa infos01 itd

Lep Pozdrav
Andraz Tori