predlog ankete

Roman Maurer roman.maurer na hermes.si
Čet Apr 5 15:25:26 CEST 2001

Zdravo!

Tole sporočilo sem včeraj poslal na odbor-list, ter Markotu in Borutu.
Kaj menite o podobni anketi?

	Pozdrav,
	  Roman

-------- Original Message --------
Subject: [ LUGOS-UPRAVNI-ODBOR ] predlog ankete
Date: Wed, 04 Apr 2001 23:20:37 +0200
From: Roman Maurer <roman.maurer na amis.net>
To: odbor-list na lugos.si, Marko Samastur <markos na elite.org>,Borut Mrak
<borut.mrak na ijs.si>

Zdravo!

Trenutno stanje v mojem najljubšem društvu je žalostno, če ne
alarmantno - odstopi se kar vrstijo.  PMSM bi kazalo izvesti anketo o
mnenju članov o posameznih področjih delovanja, da bi se upravni odbor
lažje odločil o smernicah.  Skupščina, na kateri smo se vročih tem
bolj ali manj izogibali, nam pri tem ni pomagala.

Ali obstajajo tehnične možnosti za izvedbo take ankete, da bi bila
anonimna in da bi glasovali lahko le vsi člani?

Sporočilo pošiljam tudi dvema članoma, ki sta se odločila zapustiti
društvo - morda bosta lahko prispevala kakšno vprašanje, ki se ga še
nisem spomnil ali opozorila na hude napake v dosedanjih odločitvah UO.

        Pozdrav,
          Roman

PREDLOG VSEBINE ANKETE

Koliko se strinjate z naslednjimi trditvami?
   1 - sploh se ne strinjam,
   2 - se ne strinjam,
   3 - ne vem ali neodločen(a),
   4 - strinjam se,
   5 - zelo se strinjam

DOGODKI

Organizacija tekmovanja iz Unixa je koristila društvu.

Želim si še več tekmovanj iz Unixa.

Udeležba na Infosu 2000 je koristila društvu.

Želim si še več udeležb Lugosa na Infosu.

Obisk Richarda Stallmana je koristil društvu.

Društvo bi moralo bolj podpirati projekt GNU.

Želim si še več obiskov znanih osebnosti.

Računalniški tabor Abort 2000 je koristil društvu.

Želim si še več prireditev Abort.

Udeležba Lugosa na predstavitvi Kylixa je koristila
društvu.

Želim si še več predstavitev komercialnih izdelkov.

Želim si še več predstavitev izdelkov.

LiFe 8 v Novem mestu bo koristil društvu.

Sredini seminarji koristijo društvu.

Želim si še več sredinih seminarjev.

Sam(a) bi bil(a) pripravljen(a) govoriti na enem od predavanj.

Če da, o čem: ___________

Projekt KiberPipa bo koristil društvu.

Lugos mora aktivno sodelovati pri projektu KiberPipa.

Dogodkov je premalo.

Preveč dogodkov je v Ljubljani in premalo v ostalih delih Slovenije.

Najboljši dogodek Lugosa vseh časov: ____________

Predlogi: _______________

SPLETNA STRAN IN STREŽNIK FTP

Lugosova spletna stran ažurno obvešča o novostih v Sloveniji.

Lugosova spletna stran bi morala obveščati o novostih v svetu.

Na Lugosovi spletni strani si želim več novih tehnologij.

Spletna stran je grafično v redu.

Strežnik je stabilen.

Pogrešam anketo.

Pogrešam mnenje obiskovalcev.

Pogrešam lokalni arhiv seznamov.

Na spletni strani najdem, kar iščem.

Lugos naj na spletni strani objavlja tudi napoved komercialnih
dogodkov.

Lugos naj na spletni strani spremlja izide novih knjig v slovenščini.

Na spletni strani Lugos ne sme imeti GIF-ov.

Predlogi: _________________

DELO ORGANOV DRUŠTVA

Znam našteti vsaj štiri člane upravnega odbora.

Trenutni upravni odbor deluje dobro.

Zaupam upravnemu odboru.

Upravni odbor obvešča javnost o svojem delu.

Upravni odbor ne naredi dovolj.

Upravni odbor hoče narediti preveč.

Upravni odbor je preveč razsipen z denarjem.

Znam našteti vsaj dva člana nadzornega odbora.

Trenutni nadzorni odbor deluje dobro.

Zaupam nadzornemu odboru.

Znam našteti vsaj dva člana disciplinske komisije.

Trenutna disciplinska komisija deluje dobro.

Zaupam disciplinski komisiji.

Vem, kdo je moderator lugos-list.

Moderator lugos-list deluje dobro.

Društvo ima preveč sponzorjev.

Sponzorji onemogočajo društvu, da bi počelo, kar bi moralo.

Društvo lahko shaja tudi brez veliko denarja.

V organih društva bi moralo biti več žensk.

V organih društva bi moralo biti več mladih.

V organih društva bi moralo biti več programerjev.

Društvo potrebuje prenovljen statut.

Društvo potrebuje formalne postopke za izvedbo sej.

Na vsaki seji naj se vodi zapisnik.

Predlogi: ______________

Predlogi za novega predsednika: _______________

Obrazložitev: ______________

Predlogi za novega podpredsednika: _______________

Obrazložitev: ______________

Predlogi za nova člana disciplinske komisije: ___________

Obrazložitev: ______________

DELO V DRUŠTVU PO PODROČJIH

Komisija za tekmovanja deluje dobro.

Komisija za slovenjenje deluje dobro.

Prevajanje dokumentacije je koristno.

Slovenjenje programov je koristno.

Slovenizacijska skupina potrebuje opremo.

Strojno opremo iz Dela naj dobi predvsem slovenizacijska komisija.

Društvo naj nameni denar za pregled prevodov.

Prevode naj plačajo podjetja, ki bodo imela od tega korist.

Predlogi: _____________

OSEBNO ZADOVOLJSTVO

Z društvom sem v splošnem zadovoljen(a).

Društvo mi omogoča izpolnitev skupnih ciljev.

Društvo premalo ceni moje delo.

V društvu me moti: _________________

Če bi izstopil(a), bi zaradi: __________________

Predlogi: ____________