[ LUGOS-ORG ] Sistem za prijave

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Thu Apr 5 09:00:51 CEST 2001

On Thu, Apr 05, 2001 at 03:59:17AM +0200, Blaz Podrzaj wrote:
> Ne vem, a samo meni ne deluje prijavljanje in odjavljanje in skratka vse kar
> se tice prijav? Skratka prakticno 0 ne morem naredit.

Ja, ugotovil sem, da ce vas GMT ne ustreza tistemu na arnesu vsaj na
manj kot 5 minut natancno, potem se ne morete prijavit. Torej, nastimejte
si uro. Lahko sicer nardim da cookie ostane neomejeno dolgo, ampak potem
boste pac prijavljeni dokler se ne odjavite. Ce tako obnasanje skripte
nikogar ne moti, potem ni problema.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer