[ LUGOS-ORG ] Re: [ LUGOS-ORG ] Zapisnik sestanka 01.04.2001 v NM (Klub za nadarjene učence )

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Thu Apr 5 08:44:27 CEST 2001

On Thu, Apr 05, 2001 at 03:59:17AM +0200, Blaz Podrzaj wrote:
> Ne vem, a samo meni ne deluje prijavljanje in odjavljanje in skratka vse kar
> se tice prijav? Skratka prakticno 0 ne morem naredit.

Malce natancneje? Potrebujes cookies, brez tega ne gre (ja vem, tudi
Stojan je ze jamral nad tem), ker se mi ni ljubilo ubadat se s tem.
Meni in se marsikomu vse deluje kul, ker je ze kar nekaj userjev.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer