[ LUGOS-ORG ] prijave

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Fri Apr 20 20:43:38 CEST 2001

	Hojla!

On Fri, 20 Apr 2001, Gregor Koscak wrote:
> Ce mene vprasas, ni cisto jasno... jaz npr nimam pojma kaj je LinuxShow.

Res je skrajni čas, da to vprašaš, ker je že praktično zadnji dan...

> Recimo, da nekdo pride zato da bi kupil kaj od rabljene opreme, kam naj
> se prijavi?

> In ce prides samo malo pocekirat zadevo, brez da bi imel namen
> poslusati predavanja ali namescati os, se ne prijavis na nobeno
> dodatno zadevo.

Se ne prijaviš pod nobeno prireditev, se pa registriraš...

	Miha...

PS verjetno Linux festov v tem obsegu ne bomo več prirejali, zato tudi
sistema prijav ne bomo izboljševali...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -