[ LUGOS-ORG ] prijave

Gregor Koscak koscak at telemach.net
Fri Apr 20 20:46:09 CEST 2001

Nejc Novak wrote:

> Zdravo!
>
> Trenutno stanje prijav:
> Predavanja: 64
> LinuxShow: 24
> Namestitvena delavnica: 22
> Prodaja rabljene opreme: 9
> -----------------------------
> Uporabnikov na prijavah: 141
> Stevilo ljudi, ki se je prijavilo na karkoli: 119
>
> Zdej pa ne vem.. a se ostalim 22 ni dalo prijavit, al niso vedli da se je
> treba... al so si pa tud username nastimal za joke. No.. ce pride 119 ljudi
> bo v redu ;)
Ce mene vprasas, ni cisto jasno... jaz npr nimam pojma kaj je LinuxShow.
Recimo, da nekdo pride zato da bi kupil kaj od rabljene opreme, kam naj
se prijavi?
In ce prides samo malo pocekirat zadevo, brez da bi imel namen poslusati
predavanja
ali namescati os, se ne prijavis na nobeno dodatno zadevo.

btw, mene odstej od vsote, ker se zal ne pridem.