[ LUGOS-ORG ] Re: [ LUGOS-UPRAVNI-ODBOR ] Vabilo na sodelovanje

Nejc Novak nejc.novak at guest.arnes.si
Wed Apr 18 22:08:50 CEST 2001

Re!

> pomočjo priredil tudi kak linux fest. Naj še enkrat poudarim,
> prostora je res dovolj.
Ja no...

Tale predlog lahko gledas iz dveh plati:
1. LinuxFest na lan partyu... lepo fino.. se vecja promocija Lugosa in
Linuxa
2. LinuxFest je Lugosova prireditev, ki je skoraj ze 'tradicionalna'. Tukaj
pa je LinuxFest samo del neke tretje stvari... meni bi bilo bolj vsec, ce bi
bilo to imenovano 'linux koticek' al pa 'lugosov koticek' al pa karkoli...
samo LinuxFest ne..

Kaj pa vi mislite?

lp