[ LUGOS-UPRAVNI-ODBOR ] Vabilo na sodelovanje

Andra` Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed Apr 18 20:21:28 CEST 2001

~
Tole smo dobili na odbor-list...
On Wed, 18 Apr 2001, Marko Kolman wrote:

> Lep pozdrav,
>
> Smo skupina, ki smo se odločili narediti nekaj na področju lanparty dogajanja v Sloveniji. V ta namen, smo postavili spletno stran www.slo-lanparty.com , na kateri se trudimo zbližati lanparty zanesenjake iz cele Slovenije.
>
> Sedaj pa k stvari tega sporočila:

> [...]

No tole posiljam v premlevanje

... kot društvo nas lanparty verjetno ne zanima, mi pa padeta na misel
dve stvari:

1) Polz bi jih lahko naucil kaj o tem kako linux uporabit na lanpartyu (in
se kater drug Linux igračkar verjetno :)

2) Lahko je testbed za 'lokalne iniciative', katere si tako zelo
želimo, a nam jih dedek mraz sam od sebe zagotovo ne bo pustil pod
novoletno jelko...

Imamo v Bohinjski bistrici in okolici kakšne (potencialne) aktiviste?

Lep Pozdrav
Andraz Tori