[ LUGOS-ORG ] Re: [ LUGOS-UPRAVNI-ODBOR ] lf8 vabilo

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Apr 12 00:06:54 CEST 2001

Na 11 Apr 2001 23:37:36 +0200, je Roman Maurer zapisal:

> Z besedami junaka risanke Two Stupid Dogs:
> "Aaah ... ain't that cute?!  But it's WROOOONG!!"

There are times when you can't let the right thing stand in your way
--Forrest Gump

> To pomeni, da smo ga polomili že na spletnih straneh LiFe.  Razen, če smo
> se s Telekomom (ali kom že?) dogovorili.

ne, nazadnje smo jih prosili za najeti vod, pa se niso odzvali

> Verjetno za natisnjeno različico veljajo iste pravne omejitve.

seveda

> Ko je sporočilo enkrat v dopisnem seznamu, ga lahko prebere tudi kak
> neznanec, ki morda ni poučen, kako se ta teden v novoljubljanščini
> imenuje to ali ono.

Ce je prebere nekdo, ki mu sporocilo v prvi vrsti ni bilo namenjeno in
ga ne razume, potem sploh ni pene, suffra ipd.
Ma, itak se lahko razumemo tudi z malo mesano govorico, multikulturnost
is the buzzword today:)

Sam poporavek, Gnome 1.4 je ze Final

Lep Pozdrav
Andraz Tori