[ LUGOS-UPRAVNI-ODBOR ] lf8 vabilo

Roman Maurer roman.maurer at amis.net
Wed Apr 11 23:37:36 CEST 2001

A, oprosti.  Nastavi, prosim, naslov prodaja at lugos.si, ki bo kazal na
naslova bowman at k2.net in predsednik at lugos.si.

Andraž Tori piše:

> stvar se nahaja na spletnih straneh lifeta od koder sem jo sam pobral...

Z besedami junaka risanke Two Stupid Dogs:
"Aaah ... ain't that cute?!  But it's WROOOONG!!"

To pomeni, da smo ga polomili že na spletnih straneh LiFe.  Razen, če smo
se s Telekomom (ali kom že?) dogovorili.

> valda da ne bomo posiljali po e-mailu (ni potrebe), se bo pa v snail
> mailu nahajala

Verjetno za natisnjeno različico veljajo iste pravne omejitve.

> dokler se pogovarjam s prijatelji postavljam vsebino pred formo :)
> drugace pa kar gre pa ven v javnost (izven dopisnih seznamov), se pa
> popolnoma strinjam, da mora biti izpravno ...

Ko je sporočilo enkrat v dopisnem seznamu, ga lahko prebere tudi kak
neznanec, ki morda ni poučen, kako se ta teden v novoljubljanščini
imenuje to ali ono.

> Kar se pa KDE tice pa, bi se strinjal.. samo to je treba urediti pri
> enem od nasih pekov :)

Se kdo javi?  Poceni prodaja paketov, ki še niso del uradnih distribucij
(KDE 2.1.1, 2.2-alpha, GNOME 1.4-beta) je seveda namenjena tistim,
ki Linux že imajo, nimajo pa zelo prepustne povezave v internet.
--
	Pozdrav,
	  Roman