[ LUGOS-ORG ] #lugos.org

Nejc Novak nejc.novak at guest.arnes.si
Mon Apr 9 20:46:01 CEST 2001

hm.. pravzaprav me misel na irc kanal ni zavedla zaradi teh razlogov, ceprav
bi bil takle programcek zelo zanimiva stvar. Spomnil sem se zato, ker je
vecina sestankov v LJ, clanov pa veliko tudi iz drugih koncev Slovenije.
Mogoce nekaterim 'virtualen' sestanek (najbolj simpl je seveda irc) ne bi
bila tako slaba moznost.

Torej.. to je bla just an idea :)

lp Nejc