[ LUGOS-ORG ] #lugos.org

Ales Kosir ales.kosir at zaslon.com
Mon Apr 9 18:04:41 CEST 2001

> No, ce ima kdo kaksne izkusnje z free softwarom za projektni managment bi
> zelo rad slisal kaj o tem.

To sem v zadnjem mesecu mocno iskal tudi jaz, pa nisem nasel nic pametnega.
Ima kdo dober nasvet?

Zahteve:
* identificiranje nalog in virov
* nacrtovanje projekta po nalogah (koledarsko, koordinacija odvisnih
sklopov) in virih
* sledenje projektu, identifikacija opravljenih nalog, replaniranje
preostalih
* moznost individualnega porocanja o stanju nalog
* podpirati mora sistem pravic in nadzora razlicic
* podpirati mora samostojno jemanje nalog in hkrati dodeljevanje nalog

- ni treba, da sistem zahteva javljanje razpolozljivosti, ker bo nemogoce
doseci, da bomo vpisovali svoj cas.

Lep pozdrav,
Ales