[ LUGOS-ORG ] spanje na LF8

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Mon Apr 9 17:58:19 CEST 2001

	Hojla!

On Mon, 9 Apr 2001 bostjan at japet.si wrote:
> Na hitro sem preštel ekipo in prišel do številke 20-25. Spanje v dijaškem
> domu je mogoče v eno, dvo in tro-posteljnih sobah. Možno je dobiti tudi
> večerjo, zajtrk je tako ali tako obvezen, da ne popadamo dol še pred
> začetkom. Cene so :
> - nočitev z zajtrkom 2800 sit/os
> - polpenzjon (večerja, nočitev, zajtrk) 3500 sit/os.
> Lepo prosim, da mi svoje želje sporočite do srede 11-04-2001, sicer bom
> naročil samo tro-posteljne sobe. V tem primeru ne prevzamem nobene
> odgovornosti, če bo z LF8 odšlo kaj več oseb kot jih je prišlo. :)  Lep
> [...]

Stevilak 25 je kar malce visoko, ker bodo nekateri prisotni samo v nedeljo
oz. bodo spali drugje.

V vsakem primeru je alternativna možnost divje spanje (tla + armaflex +
spalna vreča) v Klubu za nadarjene ucence, kjer bo vse skupaj bolj
druzabno in precej manj podobno počitku. :]

Povejte, kdo gre v NM že v soboto, da bo pomagla pri pripravah. Poleg tega
naj pove, ce potrebuje prostor za prespanje (nekaj je domacinov, nekaj
ljudi bo noč prebilo pri drugih domačinih).

Javite se za eno in drugo obliko spanja!

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -